Офіційні дилери Замовити тест-драйв Завантажити брошури Конфігуратор

У Києві відбувся перший Національний конкурс професійної майстерності Toyota

25 вересня 2010 року в Києві на території офіційного дилерського центру «Тойота Сіті Плаза» на Петрівці вперше відбувся Національний конкурс майстерності Toyota, організований ПІІ «Тойота-Україна».


У змаганнях взяли участь найкращі механіки та фахівці по роботі з клієнтами  офіційної дилерської мережі Toyota в Україні. Всі переможці змагань отримали цінні призи.

Офіційний партнер заходу — СК «АХА Страхування».

Партнери:
  • транспортна компанія «Енергія»;
  • представництво «Panasonic» в Україні;
  • компанія «Роберт Бош Лтд.»;
  • компанія «Технооптторг Трейд» — офіційний дилер легкових і легко-вантажних шин Bridgestone в Україні;
  • компанія «Колор Систем» — офіційний дистриб’ютор обладнання SPANESI в Україні.

Національний конкурс майстерності Toyota — одна з ключових подій цього року для ПІІ «Тойота-Україна» та офіційній дилерській мережі Toyota в Україні. Задоволення потреб клієнтів — першочергове завдання для компанії, тому «Тойота» завжди докладає всіх можливих зусиль для того, щоб забезпечити найвищу якість пропонованих послуг і сервісу. ПІІ «Тойота-Україна» пишається тим, що може продемонструвати високий рівень професійної майстерності фахівців дилерських центрів, адже саме їхній досвід, знання та інтерес до роботи гарантують максимальний рівень задоволеності клієнтів.

У Національному конкурсі майстерності Toyota взяли участь 32 механіків, а також 11 фахівців по роботі з клієнтами. Учасниками конкурсу стали представники офіційних дилерських центрів Toyota, що показали найкращі результати під час попереднього тестування.

Змагання механіків складалося з чотирьох етапів. Перший етап було присвячено перевірці теоретичної підготовки учасників. Другий — діагностичним завданням, метою яких була перевірка знань механіків про принципи роботи та управління в різноманітних системах автомобіля. Третій етап стосувався роботи з високоточними вимірювальними приладами. Останній, четвертий етап, був орієнтований на оцінку рівня практичних навичок механіків в сфері періодичного обслуговування автомобілів відповідно до нормативів компанії-виробника.

Змагання фахівців по роботі з клієнтами відбувалося у два етапи. Перший етап — телефонна співбесіда-консультація клієнта. Другий етап — індивідуальне спілкування з клієнтом — робота з побажаннями та претензіями.

Суддями в змаганнях серед механіків виступили керівники відділів сервісу дилерських центрів. При цьому розташування учасників було організовано так, щоб судді і механіки з одного і того ж дилерського центру не перетиналися. Суддями ж в змаганнях фахівців по роботі з клієнтами стали директори дилерських центрів, адже в повсякденній роботі саме вони є безпосередніми керівниками відділів по роботі з клієнтами.

У ході Національного конкурсу майстерності Toyota було визначено п’ятьох найкращих механіків і трьох найкращих фахівців по роботі з клієнтами дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна».

Переможцем конкурсу майстерності Toyota серед механіків став Денис Акименко (Тойота Центр Харків «Автоарт»). Також були нагороджені: Олександр Грицаненко (Тойота Центр Запоріжжя «Восток Авто»), Олександр Король (Лексус Центр Дніпропетровськ «Арена Сервіс»), Вадим Мятенко (Тойота Центр Київ «Сіті Плаза»), Сергій Джула (Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор»).

Переможцем Національного конкурсу майстерності серед фахівців по роботі з клієнтами стала Ганна Чеверда (Тойота Центр Дніпропетровськ «Алмаз Мотор»), іншими призерами стали: Христина Гаспарян (Тойота Центр Харків «Автоарт») і Антон Синяченко (Лексус Центр Дніпропетровськ «Арена Сервіс»).

Всі переможці отримали цінні призи. Крім того, переможець конкурсу майстерності серед механіків отримав унікальний приз — поїздку в Японію з можливістю відвідати музеї і заводи «Тойота Мотор Корпорейшн».

Подібні конкурси майстерності проводяться в Європі з 1991 року. За цей час у них взяли участь 59 країн і 1362 учасника. З них 400 переможців отримали можливість відвідати музеї і заводи корпорації «Тойота» в Японії.

ПІІ «Тойота-Україна» планує регулярно проводити подібні заходи для фахівців дилерських центрів Toyota в Україні усіх напрямків. Адже такі заходи допомагають звернути увагу громадськості на важливість роботи кожного з відділів дилерських центрів, а також продемонструвати високий рівень знань і навичок фахівців Toyota.

Переваги придбання автомобілів в офіційній дилерській мережі Toyota

Однією з переваг придбання автомобіля в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» є унікальна клієнтська служба компанії та унікальність сервісу Toyota.

Представники клієнтської служби компанії завжди підтримують зворотний зв’язок з клієнтом після продажу автомобіля, завжди готові прийти йому на допомогу і знайти вихід в найскладніших ситуаціях. На сьогоднішній день представники цієї служби працюють у кожному офіційному дилерському центрі Toyota і Lexus по всій Україні.

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:
  • робота з побажаннями і претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • наглядання за роботою служби допомоги в дорозі Toyota Assistance і Toyota Assistance plus.

<p class="pContentSpacerAfter">Унікальність сервісу Toyotа базується на трьох основних принципах: зручність для клієнта, абсолютний контроль якості всіх послуг, які пропонуються в дилерських центрах, і швидкість виконання робіт. Всі ці принципи є прямими наслідками впровадження нормативів Toyota в офіційних дилерських центрах.<p class="pContentSpacerAfter">Партнери заходу:

/
Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.