Офіційні дилери Замовити тест-драйв Завантажити брошури Конфігуратор

Тойота Центр Дніпропетровськ
«Алмаз Мотор»

отримав бронзовий сертифікат TSM

У Тойота Центрі Дніпропетровськ «Алмаз Мотор» 6 червня 2012 року відбулося вручення сертифіката бронзового рівня відповідності стандартам обслуговування Toyota за програмою TSM («Тойота Сервіс Менеджмент»).

Ця винагорода засвідчує, що цей дилер досягнув європейських стандартів якості та дотримується одного з основних принципів філософії Toyota — «кайдзен» («постійне вдосконалення»), і, як наслідок забезпечує чудову якість технічного обслуговування.

На церемонії нагородження представники департаменту сервісу ПІІ «Тойота-Україна» урочисто вручили бронзову відзнаку керівнику дилерського центру та відзначили вагомий внесок кожного працівника у досягненні цілей компанії.

Тойота Центр Дніпропетровськ «Алмаз Мотор» отримав бронзовий сертифікат TSM

Тойота Центр Дніпропетровськ «Алмаз Мотор» гарантує високу якість наданих послуг, використання лише оригінальних запасних частин, рекомендованого виробником обладнання, проведення робіт тільки найкращими, кваліфікованими спеціалістами, а також відповідає стандартам TSM.

Маркетингова концепція TSM («Тойота Сервіс Менеджмент») — це програма розвитку післяпродажного обслуговування у корпорації «Тойота», яка спрямована на постійне покращення обслуговування у мережі офіційних дилерських центрів, досягнення ними високої цілі — максимальної задоволеності клієнтів і, в той же час, дотримання високого рівня ефективності та рентабельності підприємства. Основою програми TSM є виробнича система «Тойоти» (Toyota Production System), основні принципи якої забезпечують керування найбільш відомим й економічним процесом виробництва у світі:

  • слідування принципу «Just-in-time» («своєчасно») — високоефективного методу, за якого виготовляють та відвантажують лише необхідну кількість продукції та у потрібний час, що дозволяє скоротити виробничі запаси до мінімуму;
  • зменшення «Muda» («муда»), яке є загальним терміном для різних втрат та витрат — зайвого часу простою, надмірних запасів запасних частин і матеріалів, непотрібних переміщень тощо;
  • досягнення «Heijunka» («хейджунка») або більш рівномірного завантаження, що виключає надмірну загрузку, простої за допомогою точного планування, постійного візуального контролю та чіткої послідовності виробничих операцій;
  • контроль часу такту, що означає стандартизацію виробничих процесів та кожної окремої операції в рамках цього процесу;
  • здійснення «Jidoka» або виявлення прихованих проблем та вироблення відповідних контрзаходів, що запобігають їх повторенню;
  • застосування принципів 5S (відСіювання-Сортування-Слідування порядку-Стандартизація-Самодисципліна);
  • реалізація 7 правил складського зберігання, що дозволяє підтримувати оптимальні складські запаси та мінімізувати площу зберігання.

Завдяки дотриманню цих принципів Тойота Центр «Алмаз Мотор» пропонує своїм клієнтам найкращу якість робіт та гарантоване задоволення рівнем сервісу.

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.