Офіційні дилери Замовити тест-драйв Завантажити брошури Конфігуратор

Тойота Центр Хмельницький
«Гранд Мотор»

нагороджено бронзовим сертифікатом «Тойота Сервіс Менеджмент»

2 березня 2012 року відбулося вручення бронзового сертифіката TSM (Toyota Customer Service Management) офіційному дилеру Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор».

Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор» вже 4 роки працює на ринку України у сфері технічного обслуговування автомобілів. Завдяки зусиллям персоналу дилерського центру він досяг рівня, який відповідає всім стандартам корпорації «Тойота». Саме тому клієнти можуть бути впевнені у якості послуг: діагностика та ремонтні роботи будуть виконані точно в строк і при дотриманні нормативів виробника, а також з використанням виключно оригінальних запасних частин. Крім того, Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор», будучи офіційним дилерським центром, вигідно вирізняється не лише технічними перевагами, але й командою фахівців, які регулярно проходять курси підвищення кваліфікації.

Таким чином, володіючи цілим рядом переваг, які засвідчені сертифікатом TSM, Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор» пропонує своїм клієнтам рівень сервісу, гідний бренду «Тойота».

Маркетингова концепція TSM (Toyota Customer Service Management) є всеосяжною програмою розвитку післяпродажного обслуговування у підрозділах «Тойоти Мотор Корпорейшн» по всьому світові й націлена на постійне вдосконалення процесу роботи з клієнтами, а також послуг, які надаються дилерськими центрами. Таким чином, головна мета — впровадити і підтримувати стандарти TSM — це забезпечення максимального рівня задоволення клієнтів. Основою програми виробнича система «Тойоти» (Toyota Production System), принципи якої забезпечують керування найбільш відомим та економічним процесом виробництва у світі:

Тойота Центр Хмельницький «Гранд Мотор» нагороджено бронзовим сертифікатом «Тойота Сервіс Менеджмент»
  • дотримання принципу Just-in-time (точно в строк) — високоефективного методу, за якого виробляють та відвантажують тільки необхідну кількість продукції і в потрібний час, що дозволяє скоротити виробничі запаси до мінімуму;
  • зменшення Muda («муда»), яке є загальним терміном для різних втрат і витрат — зайвого часу простою, надмірних запасів запчастин і матеріалів, непотрібних переміщень, надлишкового інструмента тощо;
  • досягнення Heijunka («хейджунка»), або більш рівномірного завантаження, що виключає як пікові навантаження, так і простої, за допомогою точного планування, постійного візуального контролю та чіткої послідовності виробничих операцій;
  • контроль часу такту, що означає стандартизацію виробничих процесів і кожної окремої операції в рамках цього процесу;
  • здійснення Jidoka (виявлення прихованих проблем і вироблення відповідних контрзаходів, що запобігають їх повторному виникненню);
  • застосування принципу «п’яти ес» (5S) (відСівання-Сортування-АкуратніСть-Стандартизація-Самодисципліна);
  • реалізація 7 правил складського зберігання, що дозволяє підтримувати оптимальний складський запас і мінімізувати площу зберігання.

Таким чином, офіційні дилерські центри Toyota, що сертифіковані за програмою TSM, пропонують якісно новий рівень обслуговування клієнтів.

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.