Офіційні дилери Замовити тест-драйв Завантажити брошури Конфігуратор

Toyota Corolla отримала максимальні оцінки у випробуваннях безпеки Euro NCAP за методикою 2013 року

У краш-тестах Європейського інституту оцінювання нових автомобілів (Euro NCAP) нова Toyota Corolla отримала максимальні п’ять зірок за безпеку. Випробування були проведені за новою методикою 2013 року, що стала значно жорсткішою у порівнянні з попередніми роками.

Нова Toyota Corolla набрала 94 % балів за захист водія та пасажирів, 82 % балів за захист дітей у салоні, 67 % балів за захист пішоходів та 66 % — за засоби безпеки.

Нова Corolla продемонструвала такі високі результати завдяки дотриманню високих нормативів компанії «Тойота», що висуваються до засобів активної та пасивної безпеки.

У передній та бічних частинах автомобіля передбачено зони запрограмованої деформації, які у випадку ДТП ефективно гасять енергію удара. Крім того, вдалося поліпшити захист пішоходів завдяки застосуванню численних деталей, що поглинають енергію удара.

Нову «Короллу» вкоплектовано сімома подушками безпеки, серед яких подушка для захисту колін водія, передні двокамерні подушки безпеки, бічні передні подушки безпеки та щитові подушки безпеки обабіч, що розкриваються на всю довжину салону.

На всіх сидіннях встановлено триточкові ремені безпеки, що блокуються у випадку різкого гальмування. На сидіннях водія та переднього пасажира ремені додатково мають механізм попереднього натягнення та обмежувачі навантаження.

Седан Corolla вкомплектовано передніми сидіннями, що мають конструкцію, яка запобігає ризику отримання хлистової травми під час наїзду ззаду. У разі достатньо сильного удару ззаду сидіння дозволяють верхній частини тіла водія та переднього пасажира податися назад, щоб уникнути запрокидування голови, яке може викликати хлистову травму.

Вже у базовій комплектації у перелік обладнання автомобіля включено антиблокувальну гальмівну систему (ABS) з електронною системою розподілу гальмівних сил (EBD), підсилювач аварійного гальмування (BA) та миготливі стоп-сигнали. В окремих варіантах комплектації ви знайдете систему курсової стійкості автомобіля (VSC), протибуксувальну систему (TRC) та систему допомоги при рушанні під гору (HAC).

Відеосюжети

Фронтальне зіткнення відбувається на швидкості у 64 км/год з 40%-перекриттям ширини автомобіля, який в’їжджає у перешкоду, що піддається деформації. Під час бічного зіткнення відбувається наїзд у лівий бік автомобіля мобільної платформи, що піддається деформації та рухається зі швидкістю 50 км/год. Під час зіткнення зі стовпом автомобіль на швидкості 29 км/год вдаряється у міцний стовп.

Під час випробувань на треці фахівці Euro NCAP дослідили роботу системи курсової стійкості автомобіля (VSC).

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.