Офіційні дилери
Замовити тест-драйв
Завантажити брошури
Конфігуратор
Моя Toyota

Toyota визнана найдорожчою автомобільною маркою в світі

у щорічному рейтингу BrandZ™

27 травня 2015 р. офіційний виробник автомобілів Toyota — компанія Toyota Motor Europe NV/SA (Брюссель, Бельгія) — повідомила, що Toyota вчергове піднялася на найвищий щабель як найдорожча автомобільна марка у світі у рейтингу 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015. З оціночною вартістю у 28,9 млрд дол. США (26,5 млрд євро) вона залишається найцінованішою автомобільною маркою серед споживачів.

За десять років з моменту публікації першого аналітичного звіту BrandZ™ у 2006 році, Toyota отримувала звання лідера автомобільної промисловості з точки зору оціночної вартості марки вісім разів.

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 — це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінено за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами. Згідно з даними звіту BrandZ™, сприйняття певної марки споживачами є головним чинником у визначенні цінності марки, бо марки є відображенням сукупності таких показників як методи ведення бізнесу, умови постачання продукції, позиціонування товару на ринку та здатність вести за собою.

Попри те, що обсяги збуту в деяких регіонах збільшилися, вони залишаються нижче докризового рівня в інших, що істотно впливає на загальну оціночну вартість марок. Натомість обсяги світового збуту продукції «Тойота Мотор Корпорейшн»* 2014 року виросли на 2,5 % до 10,2 млн одиниць, що справило позитивний вплив на оцінку вартості марки у цьогорічному звіті.

Згідно зі звітом, тенденції у сучасному суспільстві кидають виклик ростові промисловості, істотно покращилася якість продукції різних автовиробників, проте стає все важче доводити свою особливість на ринку. Покоління двотисячних років менш зацікавлене у придбанні автомобілів; застосування онлайн-технологій в автомобілях та продаж автомобілів онлайн у звіті названо «суперечними тенденціями», що ускладнюють діяльність з просування продукції під певною маркою.

2014 рік став роком, коли компанія «Тойота» розпочала масове виробництво першого в світі серійного седана на водневих паливних елементах Toyota Mirai, який вже продається у Японії і надійде у продаж у США та деякі країни Європи у другій половині поточного року.

З 1997 року, коли компанія «Тойота» започаткувала масове виробництво повногібридного автомобіля Toyota Prius, обсяги збуту гібридних моделей Toyota та Lexus по всьому світові перевишили 7 млн шт.

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™ — 2015 складається на замовлення міжнародної рекламно-маркетингової групи WPP та виконується агентством Millward Brown Optimor. Під час дослідження опитують близько двох мільйонів споживачів у більш ніж 30 країнах.



###

Більш детальна інформація про Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ™-2015:
http://www.millwardbrown.com/BrandZ/2015/Global/2015_BrandZ_Top100_Report.pdf


* Обсяги виручки «Тойота Мотор Корпорейшн» включають марки Toyota, Lexus, Hino та Daihatsu.


Про рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок серії BrandZ™ складається щороку агентством Millward Brown Optimor на замовлення групи компаній WPP вже десять років. Це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінюють за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на «безпосередню взаємодію» зі споживачами та взаємодію між юридичними особами, з ретельним аналізом фінансово-господарської діяльності кожної компанії (використовуються дані компаній Bloomberg та Kantar Worldpanel), щоб визначити цінність, яку відіграє марка у формуванні доходів та ринкової капіталізації.

У рейтингу беруться до уваги особливості ведення бізнесу у певних регіонах, оскільки навіть для по-справжньому міжнародних марок критерії оцінювання вартості марок можуть суттєво відрізнятися у різних країнах.

Додаткові матеріали можна отримати на цій сторінці: http://www.millwardbrown.com/.




Цей матеріал підготовано за даними компанії Toyota Motor Europe NV/SA, опублікованими на сторінці http://newsroom.toyota.eu/

Дивіться також

Обсяг продажу гібридних автомобілів Toyota сягає 10 мільйонів одиниць. Обсяг продажу гібридних автомобілів Toyota сягає 10 мільйонів одиниць. З моменту випуску першої гібридної моделі Prius уже протягом двадцяти років рівень продажу таких авто продовжує зростати. Оскільки обсяг світових продажів гібридних автомобілів Toyota сягає десяти мільйонів одиниць ми з гордістю повідомляємо про ще одну хвилю стрімкого зросту у цьому сегменті. Нове покоління Toyota Camry вже в Україні Нове покоління Toyota Camry вже в Україні Починаючи з 13 січня 2018 року - цілковито новий седан бізнес-класу Toyota Camry 8-го покоління вже в Україні. Відношення водіїв до технологій «підключеного автомобіля» Відношення водіїв до технологій «підключеного автомобіля» Нові дослідження спрямовані на з’ясування механізму взаємодії водіїв з інтелектуальними системами та прогресивними технологіями безпеки Оригінальні щітки склоочисників Toyota Оригінальні щітки склоочисників Toyota З нагоди початку нового зимового сезону в мережі офіційних дилерів Toyota діють вигідні пропозиції на оригінальні щітки склоочисників.
Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.