MR2

Історія спорткарів Toyota (частина 6)

Модель MR2 зразка 1984 року фактично являла собою подальший розвиток розробленого у 1976 році проекту, метою якого було створення динамічного і водночас економічного автомобіля, багато в чому подібного до Sports 800. З часом ідея оригінальної концепції еволюціонувала у спорткар, що призвело до народження «середньомоторного, невеликого 2-місного» авто (Midship Runabout 2-seater), яке приєдналося до більших за розміром родичів – моделей Celica та Supra.

Компактне джерело задоволення для нового покоління

Компактний і практичний кузов, видатна маневреність, динаміка та чутливий двигун MR2 стали запорукою фантастичного задоволення від керування. Ще одна оригінальна опція – дах T-bar, що додатково посилював відчуття свободи. Модель MR2 стала першим серійним японським авто з центральним розташуванням двигуна. Така компоновка отримала одноголосне схвалення з боку преси, завдяки чому ця маленька Toyota отримала престижний титул «Японський автомобіль року 1984-1985».

/
/
 
/
/

Через п’ять років загальне визнання завоювала модель другого покоління, яка зберегла оригінальну компоновку з центральним розташуванням двигуна та жвавий характер, але водночас була орієнтована на вищий сегмент ринку. Більший за розмірами кузов з дещо екзотичнішим виглядом, салон кращої якості та удосконалена плавність ходу з підвищеним рівнем комфорту зробили MR2 ще привабливішим. Завдяки цьому друге покоління MR2 користувалося значним попитом ще десять років.

Хоча третє і останнє покоління зберегло таку саму назву (у Японії автомобіль продавався як MR-S), це була зовсім нерівнозначна заміна. Замість більшого за розміром і «дорослішого» попередника на ринок вийшов менший, легший і дешевший родстер з відкритим верхом. Новий MR2 Roadster отримав все необхідне для того, щоб стати бездоганним динамічним спорткаром наступного століття.

Як і Celica, модель MR2 стала жертвою глобального спаду на ринку спорткарів й у 2007 році виробництво моделі було нарешті припинено. За два десятиліття, протягом яких світ побачили три покоління моделі, MR2 зробила вагомий внесок у життях багатьох людей і надовго залишиться у пам’яті.

Продовжити подорож

Більше про спадщину Toyota

Команда TOYOTA GAZOO Racing | Toyota Україна Команда TOYOTA GAZOO Racing | Toyota Україна На гоночних треках або ділянках ралі по всьому світу є ціла низка автомобільних перегонів, які запалюють автолюбителів. Сьогодні ми об'єднали всі наші міжнародні заходи під одною назвою: TOYOTA GAZOO Racing. Історія спорткарів Toyota Історія спорткарів Toyota З 1960-х років Toyota вражає і дивує людей своєю інтерпретацією концепції динамічного, захопливого та приємного у користуванні спорткара. Багато моделей бренда отримали культовий статус, і тут ми віддаємо належне добірці знакових спорткарів від Toyota. 2000GT – історія спорткарів Toyota 2000GT – історія спорткарів Toyota Модель Toyota 2000GT, що стала знаменитою завдяки зйомкам із Шоном Конері у фільмі 1967 року про Джеймса Бонда «Живеш тільки двічі» («You Only Live Twice»), у тому ж році вийшла на світову сцену та одразу продемонструвала, що Toyota серйозно налаштована на конкуренцію з кращими спорткарами Європи. COROLLA – історія спорткарів Toyota COROLLA – історія спорткарів Toyota На перший погляд, модель Corolla, що є найвідомішим сімейним авто від Toyota та справжнім світовим бестселером, мала б виглядати зовсім недоречно у компанії справжніх спорткарів. Але, правду кажучи, за роки свого існування Corolla випустила кілька дуже популярних спортивних моделей Toyota.
GT86
Історія спорткарів Toyota (частина 7)