MR2

Історія спорткарів Toyota (частина 6)

Модель MR2 зразка 1984 року фактично являла собою подальший розвиток розробленого у 1976 році проекту, метою якого було створення динамічного і водночас економічного автомобіля, багато в чому подібного до Sports 800. З часом ідея оригінальної концепції еволюціонувала у спорткар, що призвело до народження «середньомоторного, невеликого 2-місного» авто (Midship Runabout 2-seater), яке приєдналося до більших за розміром родичів – моделей Celica та Supra.

Компактне джерело задоволення для нового покоління

Компактний і практичний кузов, видатна маневреність, динаміка та чутливий двигун MR2 стали запорукою фантастичного задоволення від керування. Ще одна оригінальна опція – дах T-bar, що додатково посилював відчуття свободи. Модель MR2 стала першим серійним японським авто з центральним розташуванням двигуна. Така компоновка отримала одноголосне схвалення з боку преси, завдяки чому ця маленька Toyota отримала престижний титул «Японський автомобіль року 1984-1985».

/
/
 
/
/

Через п’ять років загальне визнання завоювала модель другого покоління, яка зберегла оригінальну компоновку з центральним розташуванням двигуна та жвавий характер, але водночас була орієнтована на вищий сегмент ринку. Більший за розмірами кузов з дещо екзотичнішим виглядом, салон кращої якості та удосконалена плавність ходу з підвищеним рівнем комфорту зробили MR2 ще привабливішим. Завдяки цьому друге покоління MR2 користувалося значним попитом ще десять років.

Хоча третє і останнє покоління зберегло таку саму назву (у Японії автомобіль продавався як MR-S), це була зовсім нерівнозначна заміна. Замість більшого за розміром і «дорослішого» попередника на ринок вийшов менший, легший і дешевший родстер з відкритим верхом. Новий MR2 Roadster отримав все необхідне для того, щоб стати бездоганним динамічним спорткаром наступного століття.

Як і Celica, модель MR2 стала жертвою глобального спаду на ринку спорткарів й у 2007 році виробництво моделі було нарешті припинено. За два десятиліття, протягом яких світ побачили три покоління моделі, MR2 зробила вагомий внесок у життях багатьох людей і надовго залишиться у пам’яті.

Продовжити подорож

Більше про спадщину Toyota

Команда TOYOTA GAZOO Racing | Toyota Україна Команда TOYOTA GAZOO Racing | Toyota Україна На гоночних треках або ділянках ралі по всьому світу є ціла низка автомобільних перегонів, які запалюють автолюбителів. Сьогодні ми об'єднали всі наші міжнародні заходи під одною назвою: TOYOTA GAZOO Racing. Історія спорткарів Toyota Історія спорткарів Toyota З 1960-х років Toyota вражає і дивує людей своєю інтерпретацією концепції динамічного, захопливого та приємного у користуванні спорткара. Багато моделей бренда отримали культовий статус, і тут ми віддаємо належне добірці знакових спорткарів від Toyota. 2000GT – історія спорткарів Toyota 2000GT – історія спорткарів Toyota Модель Toyota 2000GT, що стала знаменитою завдяки зйомкам із Шоном Конері у фільмі 1967 року про Джеймса Бонда «Живеш тільки двічі» («You Only Live Twice»), у тому ж році вийшла на світову сцену та одразу продемонструвала, що Toyota серйозно налаштована на конкуренцію з кращими спорткарами Європи. COROLLA – історія спорткарів Toyota COROLLA – історія спорткарів Toyota На перший погляд, модель Corolla, що є найвідомішим сімейним авто від Toyota та справжнім світовим бестселером, мала б виглядати зовсім недоречно у компанії справжніх спорткарів. Але, правду кажучи, за роки свого існування Corolla випустила кілька дуже популярних спортивних моделей Toyota.

GT86

Історія спорткарів Toyota (частина 7)

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.