Знайдіть відповідь на своє питання самостійно або зв'яжіться з нами

Шановні клієнти, Ваше здоров'я та безпека важливі для нас. Дилерська мережа Тойота докладає максимальних зусиль для виконання всіх рекомендацій щодо зменшення темпів поширення вірусу COVID-19. Не зважаючи на вимушене дистанціювання, ми опрацьовуємо Ваші запитання та будемо оновлювати наші відповіді. Бережіть себе та своїх близьких.

Чи відкриті дилерські центри? Який графік роботи на період карантину?

Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію. Дилерські центри в Україні працюють і дотримуються рекомендацій уповноважених державних органів. У зв'язку з тим, що ситуація з поширенням коронавірусу змінюється дуже швидко, рекомендуємо стежити за актуальними приписами державних органів та інформацією на сайтах дилерських центрів.

Чи можу я скористатися функцією Apple CarPlay або Android Auto у мультимедійній системі мого автомобіля Toyota?

На ринок України поставляються лише окремі моделі, мультимедійні системи яких підтримують функції Apple CarPlay / Android Auto. Це стосується моделей: оновлений С-HR (випуску з вересня 2019), RAV4 та Corolla певних специфікацій (випуску з січня 2020). За консультацією звертайтеся до офіційних дилерів.

Є інформація, що на деяких ринках доступне оновлення програмного забезпечення для мультимедійних систем на автомобілях що було придбано раніше, яке дозволяє додати функції Apple CarPlay / Android Auto. Чому таке програмне забезпечення недоступне в Україні?

Модифікації та специфікації модельного ряду й обладнання автомобілів для різних ринків можуть відрізнятися. Тому не всі опції, наявні на інших ринках, можуть бути застосовані для модельного ряду в Україні. Враховуючи специфіку моделей та модифікацій, на сьогодні немає можливості оновити наявні мультимедійні системи для використання Apple CarPlay / Android Auto на автомобілях, придбаних на ринку України раніше. Якщо у вас залишились питання щодо функціонування мультимедійних систем Вашого автомобіля, звертайтеся до офіційних дилерів.

Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр? Як дізнатися про поточні акції?

Всі дилерські центри вжили додаткові заходи безпеки на період карантину та посилили онлайн-консультації для вибору Вашого майбутнього автомобіля Toyota. Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну консультацію по автомобілю та інформацію про спеціальні пропозиції від дилерського центру.

Як я можу поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Тойота? Ви працюєте під час карантину?

Служба підтримки клієнтів Тойота повноцінно працює. Ви можете залишити своє запитання через форму зворотного зв'язку та за номером гарячої лінії 0 800 302 101*, з Вами обов'язково зв'яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.  * Вартість дзвінка безкоштовна

На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?

Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим "Ready" на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від'єднати "мінусову" клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ у порівнянні з експлуатацією в штатному режимі. За більш детальними рекомендаціями звертайтеся в дилерський центр.

Інформація про спеціальні сервісні кампанії

За допомогою програми перевірки, Ви можете перевірити чи залучений Ваш автомобіль до проведення Спеціальних Сервісних Кампаній. 

Програма перевірки містить перелік автомобілів марки Toyota, що були продані виключно через мережу офіційних дилерських центрів Toyota в Україні. Автомобілі, що були продані в інших країнах, можуть не відображатися за допомогою цієї програми. Для перевірки таких автомобілів, звертайтесь до офіційних дилерських центрів Toyota в Україні.

На панелі приладів з'явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?

У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою Вам слід звернутися в один з офіційних дилерських центрів.

Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?

Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників всі дилерські центри зобов'язані вживати необхідних заходів безпеки, зокрема: регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень; забезпечення місць загального користування засобами дезінфекції; забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту; дотримання встановленої дистанції під час спілкування; контроль самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?

Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін в дилерському центрі Вашого міста. Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде взято до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено, попри порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

Які поради щодо дезинфекції автомобіля для запобігання поширенню коронавірусу?

Європейський центр профілактики та контролю захворювань рекомендує для дезінфекції поверхонь, які можуть бути пошкоджені гіпохлоритом натрію, застосовувати етанол із концентрацією 70%, після їх очищення нейтральним мийним засобом. Однак, спиртові та інші специфічні розчини можуть пошкодити або знебарвити поверхні в салоні. Перед проведенням дезінфекції рекомендуємо випробувати дію обраного Вами методу дезінфекції на непомітних ділянках бічних поверхонь, що не впадають в око. Шкіряне оздоблення (в т.ч. з комбінованої семіанілінової шкіри) після проведення дезінфекції необхідно додатково обробити засобами для захисту шкіри. Гумові килимки, ворс та тканину краще почистити за допомогою мильного розчину, який не пошкодить їх текстуру.

У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?

У разі ламання автомобіля Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до найближчого дилерського центру. У випадку виникнення проблеми в дорозі й неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Toyota Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії або Ви є учасником програми Toyota Assistance Plus.

Я замовив запасну частину, яка повинна була бути доставлена. Чи зможу я отримати своє замовлення? Чи можливі перебої з постачанням запасних частин?

Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром, в якому було розміщено замовлення на запасну частину, щоб отримати повну інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація із затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.

Чи працює служба Toyota Assistance та Toyota Assiatance + під час карантину?

Всі стандартні послуги служби Toyota Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.

Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?

Сервісні послуги дилерських центрів, в тому числі підтримка гарантії на автомобіль, виконуються в стандартному режимі. Будь ласка, зв'яжіться з Вашим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію.

Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерського центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?

Рекомендуємо Вам обов'язково звернутися до найближчого дилерського центру негайно після виникнення технічної проблеми. Факт неможливості своєчасного відвідування дилерського центру в період карантину буде взятий до уваги при Вашому наступному зверненні. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

Замовлений мною автомобіль має бути поставлений найближчим часом. Я зможу отримати автомобіль в період карантину?

Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром, в якому було замовлено автомобіль, щоб отримати інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація з затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.

Я не можу дозволити собі мої щомісячні платежі по кредиту за автомобіль через карантин. Як ви можете допомогти?

Вам необхідно звернутися до фінансової установи, яка надала Вам фінансову послугу при покупці автомобіля.

Дивіться також

Оголошення результатів конкурсу перенесено Оголошення результатів конкурсу перенесено На жаль, ми змушені перенести оголошення результатів конкурсу “Авто моєї мрії”, який проводився з 12 грудня 2019 р. по 09 лютого 2020 р. в офіційних дилерських центрах Toyota на території України Посилення онлайн-консультацій Посилення онлайн-консультацій Офіційні дилери Toyota посилюють онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування. Роботи Toyota на Олімпійських іграх Роботи Toyota на Олімпійських іграх Роботи Toyota допоможуть здійснити мрію й відвідати Олімпійські та Паралімпійські ігри 2020 у Токіо Автомобіль року в Україні 2020 Автомобіль року в Україні 2020 12 лютого, 2020 року у столичному готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулося урочисте нагородження переможців акції «Автомобіль року в Україні 2020».
Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.