ШВИДКІ ДІЇ

Політика соціальної корпоративної відповідальності

Національна компанія з маркетингу та продажу автомобілів, запасних частин і аксесуарів Toyota та Lexus на території України і Молдови ПІІ «Тойота-Україна» подібно всім підприємствам, що входять до групи компаній «Тойота», при здійсненні своєї діяльності керується принципами політики корпоративної соціальної відповідальності. 

«Тойота» повністю усвідомлює свою відповідальність перед суспільством. При визначенні стратегії свого розвитку й у поточній діяльності компанія виходить з того, що обов’язковою умовою сталого розвитку бізнесу є неухильне дотримання принципів соціальної відповідальності. Відповідно до таких принципів вона бачить свої завдання не лише у виробництві необхідної для суспільства продукції, а також у сприянні соціальному прогресу, зростанню добробуту суспільства в цілому та підвищенні рівня життя своїх співробітників зокрема.

Компанія прагне здійснювати свою виробничу діяльність у суворій відповідності до вимог не лише законодавства у сфері екології та природокористування, але й власної екологічної політики, а також відповідно до «Екологічної хартії Toyota».

На практиці це означає, що кожен співробітник в офісі або на виробництві прагне дбайливо ставитися до природних ресурсів, а саме заощаджувати електроенергію і воду, раціонально витрачати папір, намагаючись більшою мірою використовувати електронні багаторазові носії.

Взаємини керівництва і співробітників компанії будуються на принципах соціального партнерства. «Тойота» забезпечує співробітникам конкурентоспроможний рівень винагороди.

Особливу увагу «Тойота» приділяє професійному росту співробітників. На постійній основі діють програми навчання та підвищення кваліфікації.

«Тойота» веде активну благодійну та спонсорську діяльність як самостійно, так і в партнерстві з громадськими та державними організаціями, залучаючи своїх співробітників до участі в суспільно-ефективних проєктах у соціальній та природоохоронній сферах.

У рамках реалізованої політики соціальної відповідальності «Тойота» сприяє розвитку культури, спорту та освіти.

Особливу увагу в компанії приділяють програмам, пов’язаним з безпекою на автомобільних шляхах. Зокрема, «Тойота» веде постійну пропаганду використання ременів безпеки. На тверде переконання експертів, саме цей нескладний пристрій допоміг врятувати життя мільйонам автомобілістів в аварійних ситуаціях.