1. Часті запитання та відповіді
  2. Загальні питання

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію. Дилерські центри в Україні працюють за можливості та у черговому режимі. Слідкуйте за інформацією на сайтах дилерських центрів.
Служба підтримки клієнтів Тойота працює. Ви можете залишити своє запитання через форму зворотного зв'язку та за номером гарячої лінії 0 800 302 101*, з Вами обов'язково зв'яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.  * Вартість дзвінка безкоштовна.

Рекомендуємо провести чергове регламентне технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі міста, в якому Ви перебуваєте. В разі перебування за кордоном Ви можете провести технічне обслуговування у найближчого дилера відповідно до регламенту, що діє в країні Вашого перебування, і зберегти документи про його проведення.  У випадку, якщо можливість пройти вчасно планове технічне обслуговування відсутня через незалежні від Вас обставини (бойові дії або у випадку, якщо найближчий дилерський центр тимчасово призупинив свою діяльність), рекомендуємо пройти планове технічне обслуговування одразу, як з’явиться можливість, або одразу після закінчення дії таких обставин. Якщо є можливість, будь ласка, проінформуйте найближчого дилера безпосередньо або за телефоном гарячої лінії Toyota про те, що Ви не можете вчасно провести чергове регламентне технічне обслуговування свого автомобіля через незалежні від Вас обставини.

Факт неможливості проходження планового технічного обслуговування в період воєнних дій буде взято до уваги при визначенні гарантійного статусу автомобіля . У будь-якому випадку Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

Технічне обслуговування під час воєнного стану частково доступне в офіційних дилерських центрах в Україні, залежно від ситуації в конкретному регіоні. У разі поломки автомобіля Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до найближчого працюючого дилерського центру (інформацію про поточний режим роботи Ви отримаєте, безпосередньо зв’язавшись з обраним дилером).

У випадку виникнення проблеми в дорозі й неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Toyota Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії або Ви є учасником програми Toyota Assistance Plus.

Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром, в якому було розміщено замовлення на запасну частину, щоб отримати актуальну інформацію по статусу замовлення. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб  відновити регулярні постачання запасних частин, проте в поточних умовах ситуація із затримкою постачання потенційно можлива. Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.

Всі стандартні послуги служби Toyota Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.

Дія програми Toyota Assistance не пов'язана з гарантією і продовжує діяти протягом 3-х років та не залежить від власника автомобіля, навіть якщо гарантія на сам автомобіль втратила чинність.

Шановні клієнти, будь ласка, перевіряйте інформацію щодо розіграшів за посиланням