Загальні питання

Загальні питання

Як я можу поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Тойота? Ви працюєте під час карантину?

Служба підтримки клієнтів Тойота повноцінно працює. Ви можете залишити своє запитання через форму зворотного зв'язку та за номером гарячої лінії 0 800 302 101*, з Вами обов'язково зв'яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.  * Вартість дзвінка безкоштовна

Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину у процесі відвідування дилерського центру?

Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників всі дилерські центри зобов'язані вживати необхідних заходів безпеки, зокрема: регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень; забезпечення місць загального користування засобами дезінфекції; забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту; дотримання встановленої дистанції під час спілкування; контроль самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

Які поради щодо дезинфекції автомобіля для запобігання поширенню коронавірусу?

Європейський центр профілактики та контролю захворювань рекомендує для дезінфекції поверхонь, які можуть бути пошкоджені гіпохлоритом натрію, застосовувати етанол із концентрацією 70%, після їх очищення нейтральним мийним засобом. Однак, спиртові та інші специфічні розчини можуть пошкодити або знебарвити поверхні в салоні. Перед проведенням дезінфекції рекомендуємо випробувати дію обраного Вами методу дезінфекції на непомітних ділянках бічних поверхонь, що не впадають в око. Шкіряне оздоблення (в т.ч. з комбінованої семіанілінової шкіри) після проведення дезінфекції необхідно додатково обробити засобами для захисту шкіри. Гумові килимки, ворс та тканину краще почистити за допомогою мильного розчину, який не пошкодить їх текстуру.

Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?

Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі Вашого міста. Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде взято до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено, попри порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.

У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?

У разі поломки автомобіля Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до найближчого дилерського центру. У випадку виникнення проблеми в дорозі й неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Toyota Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії або Ви є учасником програми Toyota Assistance Plus.

Я замовив запасну частину, яка повинна була бути доставлена. Чи зможу я отримати своє замовлення? Чи можливі перебої з постачанням запасних частин?

Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром, в якому було розміщено замовлення на запасну частину, щоб отримати повну інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація із затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.

Чи працює служба Toyota Assistance та Toyota Assiatance + під час карантину?

Всі стандартні послуги служби Toyota Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.

Якщо гарантія на автомобіль втратила чинність, чи продовжує діяти Toyota Assistance?

Дія програми Toyota Assistance не пов'язана з гарантією і продовжує діяти протягом 3-х років та не залежить від власника автомобіля, навіть якщо гарантія на сам автомобіль втратила чинність.

Інформація щодо розіграшів

Дивіться також

Proace: приймання попередніх замовлень Proace: приймання попередніх замовлень У мережі офіційних дилерів Toyota розпочато приймання попередніх замовлень на Toyota Proace Camry: старт продажів оновленого седана розпочато Camry: старт продажів оновленого седана розпочато З 20 квітня у мережі офіційних дилерів Toyota розпочинаються продажі оновленого седана Toyota Camry Увага! Toyota повідомляє Увага! Toyota повідомляє Шановні клієнти Toyota в Україні У зв`язку з тим, що кількість випадків шахрайства за допомогою смс розсилок та мережі Інтернет постійно зростає, просимо Вас бути пильними та уважними. Вигідні пропозиції на оригінальні запчастини Вигідні пропозиції на оригінальні запчастини У мережі офіційних дилерських центрів Тойота в Україні діють вигідні пропозиції на оригінальні гальмівні колодки, диски й амортизатори