Клієнтська служба

ПІІ «Тойота-Україна»

Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» є клієнтська служба компанії.


Представники цієї служби завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.

Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Загалом в офіційних дилерських центрах працює 33 фахівця по роботі з клієнтами, які у своїй діяльності опираються не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:
  • робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.

Якщо у Вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи дилерських центрів залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку або зателефонуйте за номером гарячої лінії * 0 800 302 101 
*Дзвінки приймаються з 8:00 до 20:00

Дивіться також

Обрано переможців конкурсу Обрано переможців конкурсу Обрано переможців Дев’ятого національного конкурсу дитячого малюнка «Автомобіль твоєї мрії – 2021». Оновлена Camry Оновлена Camry У мережі офіційних дилерів Toyota розпочато попереднє резервування оновленої Toyota Camry Новий семимісний кросовер Highlander Hybrid Новий семимісний кросовер Highlander Hybrid Toyota представляє новітній Highlander Hybrid — гібридну версію легендарного кросовера Highlander, доступного на ринку з 2010 року. Завершено онлайн-голосування Завершено онлайн-голосування З 6 лютого по 20 лютого 2021 року відбудеться онлайн-голосування з глядацьких симпатій щодо робіт учасників Дев’ятого національного конкурсу дитячого малюнка «Автомобіль твоєї мрії – 2021».