Toyota турбується про безпеку й комфорт своїх клієнтів та співробітників на період карантину, посилюючи заходи безпеки та гігієни у всіх дилерських центрах України. Окрім того, офіційні дилери Toyota посилюють онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування.
Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів та співробітників в дилерських центрах було вжито необхідних заходів безпеки, а саме:
- регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;
- облаштування місць загального користування дезінфекційними засобами;
- дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
- контроль самопочуття співробітників та дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.
На додаток до вжитих заходів безпеки Toyota також працює над додатковими можливостями для клієнтів і посилює онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування:
- проведення консультацій з представниками дилерського центру онлайн (автомобілі, сервісне обслуговування, інші послуги);
- - вибір вашої майбутньої Toyota чи необхідної послуги онлайн;
- дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
- узгодження онлайн необхідних дій для оформлення замовлення.
Для отримання онлайн-консультації зв’яжіться, будь ласка, з офіційним дилером Toyota у вашому місті.