Покращені реакція двигуна та керованість
Новий Land Cruiser Prado продаватиметься із 2,8-літровим турбодизельним двигуном, який було модернізовано для покращення керованості та балансу між паливною ефективністю та продуктивністю.
Чотирициліндровий двигун DOHC із прямим впорскуванням пального об'ємом 2 755 см3 розвиває максимальну потужність 205 к.с. при 3 000 об/хв. Із максимальним крутним моментом 500 Нм, що розвивається між 1 600 і 2 800 об/хв, автомобіль здатен буксирувати вантажі вагою до 3 500 кг.
Окрім цього, буде доступна й бензинова версія з новим турбо двигуном об’ємом 2 393 см3 з комбінованим впорскуванням і турбокомпресором. Він розвиває максимальну потужність у 282 к.с. при 6000 об/хв, при цьому максимальний крутний момент 430 Нм — у діапазоні від 1 700 до 3600 об/хв. Для автомобіля із бензиновим двигуном максимальна маса причепа зменшена до 2 500 кг.
Обидва силових агрегати працюють в тандемі з новою восьмиступеневою автоматичною коробкою передач Direct Shift.
Під час розробки нового силового агрегата пріоритетним завданням стало керування прискоренням, яке б відповідало намірам водія. Інженери хотіли зробити відчуття водіння максимально прямим, а не опосередкованим — таким, як в автомобілях із механічною коробкою передач. Досвід, отриманий під час розробки Land Cruiser 300, інформація про якість, довговічність і надійність нинішнього Land Cruiser Prado, а також аналіз відгуків клієнтів про те, як вони користуються автомобілем у повсякденному житті, допомогли втілити низку значних поліпшень.
Так, команді спеціалістів вдалося покращити показники прискорення і кермування, знизити рівень шуму та вібрації, поліпшити керованість у складних умовах. Силовий агрегат розроблений для забезпечення лінійного прискорення з потужним стартовим відгуком, а функція блокування восьмиступеневої автоматичної коробки передач пригнічує перепади обертів двигуна.
Генератор змінного струму більшої потужності (200 А) забезпечує додаткове електропостачання. У свою чергу, рішення, спрямовані на покращення екологічних показників, включають підвищення ефективності каталізатора SCR і збільшений 17-літровий бак для сечовини.