1. Discover Toyota
  2. Gazoo racing
  3. GR 86
  4. Heritage
ШВИДКІ ДІЇ

Шлях до GR86

Походження Hachi-Roku
  • Історія захопливих подорожей

    Хоча спільна ДНК із GT86 простежується досить чітко, повністю новий GR86 сягає корінням ще 1960-х років. Історія містить спортивний дизайн та участь у перегонах, опозитні двигуни і зменшення ваги, тож нове задньоприводне купе з колісною формулою 2+2 наснажене довгою лінійкою культових спортивних автомобілів із нашого минулого. Обирайте подорож, у якій головний елемент водіння — це ваша усмішка за кермом.

Sports 800 ‘YOTA-HACHI’

1965–1969

Двигун: 790 куб.см, двоциліндровий опозитний

Потужність: 45 к.с.

Вага: 580 кг

Будова: переднє розташування двигуна/задній привод

Мініатюрна модель 1960-х років Sports 800, відома під пестливим Yota-Hachi або скороченим Toyota 8, була першим серійним спортивним автомобілем Toyota. Оснащений потужним опозитним двигуном об’ємом 790 куб.см, який рухає задні колеса, і корпусом із тонколистової сталі та алюмінію, S800 гарантував яскраві емоції від легкої ваги та неабиякої економічності. Ця мала прудка та популярна у японському автоспорті модель забезпечила Toyota призове третє місце на 24-годинних перегонах Fuji 1967 року після двох потужних 2000 GT.

2000 GT

1967–1970

Двигун: 1 980 куб.см, шестициліндровий вбудований

Потужність: 150 к.с.

Вага: 1 123 кг

Будова: переднє розташування двигуна/задній привод

Перший японський суперкар? Можливо. Один із найгарніших силуетів спортивних автомобілів? Безсумнівно. Своїм елегантним стилем GR86 завдячує чудовій стійці 2000GT та особливим вигинам кузова. Створена спільно з Yamaha Motor Co., легендарна модель 2000GT відома своєю головною роллю у бестселері про Джеймса Бонда «Живеш тільки двічі».

 

Поза екраном автомобіль справив не гірше враження. Завдяки вбудованому шестициліндровому двигуну разом із задньоприводним шасі він зумів кинути виклик найліпшим тогочасним європейським дорожнім автомобілям, встановивши низку рекордів швидкості та здобувши перемоги в автоспорті.

AE86 ‘HACHI-ROKU’

1983–1987

Двигун: 1 587 куб.см, вбудований 4-циліндровий

Потужність: 124 к.с.

Вага: 970 кг

Будова: переднє розташування двигуна/задній привод

Пройшовши шлях від скромного сімейного до культового автомобіля, Corolla AE86 досі дарує незабутні і незрівнянні враження від водіння. Відомий за номером шасі, AE86 або Hachi-Roku (з японської «вісім-шість») забезпечує задоволення від кермування, як і GR86.

 

Завдяки потужному 1,6-літровому двигуну і чудовому кермуванню, високій маневреності та задньому приводу AE86 протягом десятиліть був вибором гонщиків, дрифтерів і кастомайзерів. Автомобіль став зіркою японської манги й аніме про вуличні перегони, що має назву Initial D. AE86 усе до снаги.

GT86

2012–2021

Двигун: 1 998 куб.см, опозитний 4-циліндровий

Потужність: 197 к.с.

Вага: 1 240 кг

Будова: переднє розташування двигуна/задній привод

Після п’ятирічної перерви Toyota повернулася на ринок спортивних автомобілів. Легкий і компактний GT86 із низьким центром маси отримав характеристики, на які всі чекали. Фанати S800 і 2000 GT також були у захваті від опозитного двигуна та стильних елементів.

 

Отримавши похвальні відгуки журналістів з усього світу, GT86 змінив уявлення про доступні спортивні автомобілі і подарував незабутні відчуття кермування водіям усіх рівнів кваліфікації. Він залишив свій слід в автоспорті, здобувши перемогу у 24-годинних перегонах на трасі Нюрбургринг у 2012 році, а також домігшись успіху у Super GT, у змаганнях на витривалість, ралі та гімхані.