ШВИДКІ ДІЇ

НАРОДЖЕНИЙ НА WRC

Новий GR YARIS — Незвичайний гарячий хетчбек

Чистокровний. Народжений на WRC. Створений людьми, об’єднаними однією пристрастю: перемогою. Розроблений спільно зі спеціалістами команди TOYOTA GAZOO Racing, він поєднав знання та технології, здобуті роками участі в найпрестижнішому автоспорті. GR Yaris не тільки досягає успіху на будь-якій трасі чемпіонату світу з ралі (WRC), але й дарує насолоду від кермування справжнім спортивним автомобілем щодня і на кожній дорозі.

Їх об’єднало ралі

Доля познайомила Томмі Мякінена та Акіо Тойоду в 2014 році. Об'єднані любов’ю до ралі, чотириразовий чемпіон WRC і президент Toyota разом здійснили епічний заїзд засніженою трасою. Ця подія стала тією іскрою, що розпалила бажання повернути Toyota на WRC зі спортивним автомобілем, створеним для перемоги. Новим GR Yaris.

Усе з думкою про GR-FOUR

У серці нового GR Yaris лежить GR-FOUR, перша спортивна повноприводна система Toyota за 20 років. Розроблена у співпраці з TOYOTA GAZOO Racing і вдосконалена гонщиками WRC, вона забезпечує виняткову тягу та контроль.

  • Контролюйте свої емоції

    Контролер повного привода 4WD GR Yaris має три режими: Track (50:50), Sport (30:70) і Normal (60:40). Вони дозволяють адаптувати поведінку автомобіля до вашого настрою: наприклад, більший контроль на ралійних трасах, відчуття прискорення від роботи заднього привода на ґрунтових дорогах або підвищена маневреність у місті.

  • Баланс крутного моменту

    Полегшена система повного привода GR-FOUR оснащена швидкодійною муфтою зчеплення та електронною системою зчеплення для балансування крутного моменту між передньою та задньою осями. Під час гальмування у поворотах крутний момент передається на задні колеса, забезпечуючи більше контролю і впевненості.

  • Зроблений для ралійних трас

    Передній і задній диференціали підвищеного тертя Torsen (LSD) є частиною опційного високопродуктивного пакета Circuit Pack. Розподіляючи крутний момент між лівими та правими колесами, LSD забезпечує оптимальну потужність на трасі, збільшуючи швидкість і задоволення від водіння.

Потужний відгук

Під капотом GR Yaris знаходиться незвичний двигун. Компактний, легкий і потужний 1,6-літровий силовий агрегат із турбонаддувом забезпечує миттєвий відгук на дії водія під час руху трасою чи звичайною дорогою.

- Потужність 261 к.с.

- Крутний момент 360 Нм

- 0-100 км/год за 5,2 с

- Максимальна швидкість — 230 км/год

- Продуктивність світового класу

 

  • Авто світового рівня

    Це найпродуктивніший у світі трициліндровий двигун потужністю 261 к.с., що забезпечує 360 Нм крутного моменту. Автомобіль має чудову маневреність, і ним легко кермувати у місті. А за його межами GR Yaris демонструє неабияку спритність завдяки двигуну з неймовірною потужністю 4,9 кг на 1 к.с.

  • Конкурентні переваги

    Абсолютно новий трициліндровий двигун — ноу-хау в автоспорті. Він вироблений із матеріалів, які досі не застосовувалися для виробництва серійного автомобіля. Цей двигун є надпотужним завдяки унікальній ГБЦ та блоку циліндрів, кастомізованому колінчастому валу і поршням, а також одинарному турбонаддуву з підшипником.

  • Приборкання сили

    Цю потужність забезпечує нова платформа з високопродуктивною підвіскою на подвійних поперечних важелях. Потужні передні диски діаметром 356 мм з чотириважільними супортами забезпечують неперевершену гальмівну здатність, а шестиступенева механічна коробка передач не дозволить вам нудьгувати.

Створений для успіху

На відміну від більшості нових автомобілів, GR Yaris створено не для того, щоб привертати увагу, а щоб завойовувати трофеї. Це низький і широкий автомобіль, у разючомуу аеродинамічному дизайні якого застосовуються матеріали для зменшення ваги. Це гарантує його перемогу на високих швидкостях під час ралі та на поворотах улюбленої дороги.

  • Чим легше, тим краще

    Щоб підвищити продуктивність нового Yaris, його вагу було зменшено на 38 кг. Автомобіль має дах із вуглецевого волокна, безрамні дверцята та алюмінієві капот, двері і багажні дверцята. Завдяки цим характеристикам компактний спортивний автомобіль демонструє неабияку спритність і точність кермування.

  • Нижче, ширше, плавніше

    Щоб оптимізувати аеродинамічні характеристики та покращити охолодження, команда TOYOTA GAZOO Racing World Rally провела багатогодинні випробування в аеродинамічній трубі. Виразний силует купе GR Yaris і на 91 мм занижена лінія даху забезпечують плавне пересування автомобіля.

  • Створений для легкого проходження поворотів

    Новий спортивний автомобіль має широкі та м’язисті обриси, які доповнено привабливими 18-дюймовими легкосплавними дисками з 10 спицями. Щоб зменшити вагу непідресореної маси, а також забезпечити відмінну маневреність і зчеплення, 18-дюймові легкосплавні ковані диски з шинами Michelin Pilot Sport 4s входять до опційного пакета Circuit Pack.

Зроблено на заводі Мотоматі

Існує лише одне місце, де можливо зібрати справді спортивний автомобіль, як GR Yaris, — на заводі Мотоматі у Японії. Саме тут народжені такі легенди, як Lexus LFA і Supra A80. Наразі Мотоматі — це дім для першої виробничої лінійки GR, де можна вручну зібрати незабутній хетчбек, якому немає рівних.

Збирання вручну означає, що на створення кожного GR Yaris потрібно у 10 разів більше часу, ніж на збирання звичайного серійного автомобіля. Виробнича лінія оптимізована з метою поліпшення продуктивності автомобілів, що стало можливим завдяки перевірці вирівнювання кузова та додатковому зварюванню. Це свідчить про особливу ретельність та увагу при виробництві GR Yaris, як і при створенні будь-якого автомобіля для ралі.