Toyota посилює свої позиції у наданні клієнтам найкращого досвіду обслуговування і запускає в Україні чат-ботів. Вони покликані встановити швидкий та комфортний зв’язок зі світом Toyota. Чат-боти доступні у вайбері (@TOYOTA), телеграмі (@Тoyota_Ukraine_bot) і на сторінці Toyota Ukraine у Facebook.)
Чат-боти Toyota — це онлайн-інструменти, за допомогою яких клієнти можуть швидко дізнатися про модельний ряд автомобілів бренду, записатися на тест-драйв, технічне обслуговування, обрати авто з пробігом тощо. Функціонал чат-ботів включає інформування про наявні та нові автомобілі в Україні, швидкий запис до обраного дилера на випробування автомобіля. Зокрема, у чат-ботах клієнти отримуватимуть інформацію про Toyota Assistance та одразу зв’язатись, щоб отримати допомогу у дорозі. Чат-бот це додаткова можливість дізнаватись про актуальні програми, які діють в офіційного дилера, зокрема програмою викупу та обміну авто Трейд-ін від Toyota..
Toyota прагне надавати клієнтам найкраще обслуговування та розвиватиме онлайн-канали комунікації, доповнюючи їх новими сервісами для автоматизації процесів і поліпшення користувацького досвіду. Всього у декілька кліків клієнти першими отримуватимуть новини про Toyota і зможуть скористатися іншими привілеями, зокрема акційними пропозиціями тощо.