Офіційні дилери Замовити тест-драйв Завантажити брошури Конфігуратор

Як скористатися програмою Toyota Assistance

У випадку виникнення проблем з автомобілем Toyota, звертайтеся у будь-який час за телефоном у Києві:
(044) 494-22-98.

Для здійснення дзвінка з мобільного телефону радимо набирати номер у міжнародному форматі:
+380 44 494-22-98.

Картка Toyota Assistance

При купівлі автомобіля в офіційного дилера Toyota в Україні власник отримує картку Toyota Assistance, на якій вказано всю основну інформацію, необхідну для того, щоб звернутися за допомогою за програмою Toyota Assistance:

  • прізвище, ім’я, по батькові власника;
  • реєстраційний номер автомобіля;
  • дата продажу;
  • номер шасі.

Рекомендуємо мати картку при собі під час поїздок на автомобілі.

Інформація, яку необхідно надати оператору

  1. Назвіть своє ім’я та реєстраційний номер свого автомобіля або шасі.

    Це дозволить встановити вашу особу та визначити ваші права.

  2. Надайте номер телефону або факсу, за яким з вами можна зв’язатися.

    Це забезпечить зворотній зв’язок і надасть можливість інформувати вас про поточний стан ремонту.

  3. Вкажіть місцезнаходження свого автомобіля.

    Таким чином співробітник служби Toyota Assistance зможе прибути до місця події, щоб надати вам допомогу.

  4. Назвіть назву моделі та номер шасі свого автомобіля.

    Це необхідно для того, щоб знайти потрібні запчастини та визначення обладнання, які необхідно доправити до вас.

  5. Реєстраційний номер автомобіля та його колір.

    Це полегшить пошук вашого автомобіля службою допомоги на місці події.

  6. Опишіть проблему.

    Знаючи, що сталося з машиною, оператор зможе зорієнтуватися щодо способів вирішення проблеми.

  7. Інші поради.

    Регулярно здійснюйте технічне обслуговування свого автомобіля в офіційного дилера Toyota. Це найкращий спосіб уникнути будь-яких проблем під час використання автомобіля марки Toyota. Не робіть нічого, не попередивши службу Toyota Assistance і не отримавши від неї схвалення на такі дії.

Територія дії програми

Скористатися послугами програми Toyota Assistance можна у таких країнах:

  • Австрія;
  • Андорра;
  • Бельгія;
  • Болгарія *;
  • Ватикан;
  • Великобританія;
  • Угорщина *;
  • Німеччина;
  • Гібралтар;
  • Греція;
  • Данія;
  • Ірландія;
  • Ісландія *;
  • Іспанія;
  • Італія;
  • Кіпр *;
  • Ліхтенштейн;
  • Люксембург;
  • Мальта *;
  • Монако;
  • Нідерланди;
  • Норвегія;
  • Польща;
  • Португалія;
  • Республіка Сан-Марино;
  • Румунія *;
  • Сербія і Чорногорія *;
  • Словаччина;
  • Туреччина * (європейський сектор);
  • Україна;
  • Фінляндія;
  • Франція;
  • Чехія *;
  • Швейцарія;
  • Швеція.

* Якість обслуговування у цих країнах може відрізнятися залежно від місцевої ситуації.

Регламент електронного доступу до інформації

На сайті Toyota.ua застосовано технологію HTTP-Cookie, що уможливлює більш якісне подання контенту для відвідувачів. Якщо ви згодні з цим, просто продовжуйте користуватися сайтом, як ви звикли. В іншому випадку дізнайтеся про те, як змінити налаштування файлів cookie.