Модель Celica, назва якої іспанською мовою означає «небесна», з моменту своєї появи на світ у 1970 році була приречена стати зіркою. Celica, в якій практичний інтер’єр поєднувався зі спортивним і доступним стилем, була покликана забезпечити водіям більше відчуття свободи.
Небесна Celica
Хоча пріоритетом були комфорт і простота керування, Celica була цілком здатна порадувати ентузіастів на віражах. На щастя, її незалежна передня та 4-важільна задня підвіска не розчаровували навіть у найзвивистіших і найкрутіших поворотах.
Четверте покоління Celica зразка 1985 року зазнало значних змін та отримало нову передньоприводну компоновку (на відміну від задньої у попередній версії). Особливої уваги варта випущена у 1986 році модель GT-Four, що отримала постійний повний привід та могутній двигун потужністю 185 к.с. з подвійним розподільним валом з верхнім розташуванням (DOHC), це був найпотужніший у Японії 2-літровий двигун, який чудово підходив для боротьби за перше місце у Чемпіонаті світу з ралі (WRC).