Для шанувальників спорткарів та прихильників традиційних моделей Toyota поява GT86 у 2011 році подарувала довгоочікуване полегшення. Через відсутність у лінійці протягом кількох останніх років моделей MR2, Celica або Supra, які могли б потішити фанатів, GT86 з його родоводом був саме тим, чого так довго потребували прихильники марки.
Повернення справжньої насолоди від керування
Використовуючи як джерело натхнення культові спортивні моделі Toyota минулих років, такі як 2000GT та AE86, об’єднані спільною метою - забезпечення справжньої радості від керування, команда дизайнерів та інженерів, які люблять свою справу, вдихнула класичні для спорткарів риси у модель нового покоління GT86. Завдяки використанню перевірених часом атрибутів успішного спорткара, зокрема переднього розташування опозитного двигуна об’ємом 2 л у поєднанні із заднім приводом, GT86 з його звабливими формами кузова дав змогу перенести у наш час найкращі риси орієнтованих на водія моделей Toyota минулих років.
Розташований спереду високообертовий бензиновий двигун автомобіля із заднім приводом, низький центр ваги та легкий кузов забезпечують моделі GT86 надзвичайну керованість і блискавичну реакцію на дії водія – саме те, що обіцяли інженери.