ШВИДКІ ДІЇ

GT86

ІСТОРІЯ СПОРТКАРІВ TOYOTA (ЧАСТИНА 7)

Для шанувальників спорткарів та прихильників традиційних моделей Toyota поява GT86 у 2011 році подарувала довгоочікуване полегшення. Через відсутність у лінійці протягом кількох останніх років моделей MR2, Celica або Supra, які могли б потішити фанатів, GT86 з його родоводом був саме тим, чого так довго потребували прихильники марки.


Повернення справжньої насолоди від керування

Використовуючи як джерело натхнення культові спортивні моделі Toyota минулих років, такі як 2000GT та AE86, об’єднані спільною метою - забезпечення справжньої радості від керування, команда дизайнерів та інженерів, які люблять свою справу, вдихнула класичні для спорткарів риси у модель нового покоління GT86. Завдяки використанню перевірених часом атрибутів успішного спорткара, зокрема переднього розташування опозитного двигуна об’ємом 2 л у поєднанні із заднім приводом, GT86 з його звабливими формами кузова дав змогу перенести у наш час найкращі риси орієнтованих на водія моделей Toyota минулих років.

Розташований спереду високообертовий бензиновий двигун автомобіля із заднім приводом, низький центр ваги та легкий кузов забезпечують моделі GT86 надзвичайну керованість і блискавичну реакцію на дії водія – саме те, що обіцяли інженери.

Оригінальним дизайнерським рішенням є культові емблеми з цифрами 86, що прикрашають кермо GT86. Навіть діаметр вихлопної труби становить точно 86 мм, який має нагадувати про діаметр і хід поршня двигуна, що дорівнюють 86 мм, а також про службове позначення 86-ої моделі.

Як і багато інших культових моделей Toyota, що пішли з ринку ще раніше, GT86 завоював широке визнання в усьому світі за свій невгамовний характер та повернення до невимушеного і доступного задоволення від керування. Завдяки перевіреній часом динаміці GT86 успішно виступав у різноманітних автомобільних змаганнях в усьому світі. Найбільш помітним у цьому плані став 2015 рік, коли було створено ралійну модель GT86 CS-R3 для бюджетного початку сезону захопливих змагань, і в тому числі – для участі у Чемпіонаті світу з ралі.

Майбутнє спорткарів Toyota

Приблизно в один час із виходом GT86 президент Toyota Акіо Тойода (Akio Toyoda) висловив своє бачення найближчого майбутнього компанії: «Ми продовжуємо випускати кращі автомобілі, і "автомобіль, керування яким не викликає захвату – не автомобіль"».

З урахуванням оновленої основної мети компанії та результатів втілення у конструкції GT86 орієнтованого на водія підходу, очевидних для кожного, які сюрпризи може приховувати майбутнє спорткарів Toyota, що спирається на багате минуле марки?