Модель MR2 зразка 1984 року фактично являла собою подальший розвиток розробленого у 1976 році проекту, метою якого було створення динамічного і водночас економічного автомобіля, багато в чому подібного до Sports 800. З часом ідея оригінальної концепції еволюціонувала у спорткар, що призвело до народження «середньомоторного, невеликого 2-місного» авто (Midship Runabout 2-seater), яке приєдналося до більших за розміром родичів – моделей Celica та Supra.
Компактне джерело задоволення для нового покоління
Компактний і практичний кузов, видатна маневреність, динаміка та чутливий двигун MR2 стали запорукою фантастичного задоволення від керування. Ще одна оригінальна опція – дах T-bar, що додатково посилював відчуття свободи. Модель MR2 стала першим серійним японським авто з центральним розташуванням двигуна. Така компоновка отримала одноголосне схвалення з боку преси, завдяки чому ця маленька Toyota отримала престижний титул «Японський автомобіль року 1984-1985».