ШВИДКІ ДІЇ

Toyota Corolla

Автомобіль для людей

Дізнайтеся про історію першої моделі Toyota Corolla, автомобіля, який був спроектований так, щоб перевершувати очікування покупців.

  • Гадаємо, вам знайоме те приємне почуття, коли ви щось впізнаєте з власного минулого?

    Це може бути ваша улюблена пісня з дитинства, що грає по радіо, пахощі у повітрі, що нагадують вам про сімейні вечері, або кінострічка, що пробуджує спогади з безтурботного юнацтва.

  • Автомобілі теж викликають спогади. Вони нагадують нам про подорожі, обставини та миті, що роблять наші життя такими, якими вони є: це можуть бути розпливчасті спогади про поїздки на природу з батьками, невпевнені спроби перемикати передачі, коли ви виїхали на дорогу на своєму першому автомобілі, або почуття гордості, коли ви поважно проїхали повз своїх знайомих на своєму новому службовому автомобілі.

  • Тому, коли у життях більше ніж 40 мільйонів людей у різних частинах світу з’явився такий надзвичайно успішний автомобіль як Toyota Corolla, ви можете бути впевненими, що в них тепер чимало гарних спогадів.


  • Для жителів Японії 1960-х років стати власником автомобіля було щось на кшталт мрії. Саме тому він не розглядався просто як практична цінність, натомість люди бажали придбати легкову машину, якою вони могли б пишатися, — отримати щось таке, що підтверджувало б рівень їхнього достатку.

    Латиною слово «corolla» означає «віночок квітки». Автомобіль з такою ж назвою народився під девізом «Найбажаніший на ринку легковий автомобіль — представлено для світу шляхом об’єднання в одне ціле найдосконаліших технологічних досягнень компанії «Тойота».

  • По суті, це означало, що «Короллу» спроектували так, щоб вона перевершувала очікування покупців; це був автомобіль, у якому втілили такі нові технічні засоби та досягнення, які не лише дозволили вивести на цілковито новий рівень комфортабельність салону, безпеку та склад обладнання у цьому класі, але й, що більш показово, передбачили у ньому такі особливості, що їх було застосовано на сімейному автомобілі вперше в світі.

    На початковому етапі Corolla була справжнім одкровенням, бо справляла неабияке враження на тих, хто бачив її вперше. За словами одного з продавців-консультантів того часу, покупці, вперше побачивши цей автомобіль, часто не могли стримати своїх емоцій і вигукували щось захопливе, а коли автомобіль доставляли покупцям, то часто-густо навколо нього збирався натовп.


  • Для таких країн як Нідерланди, де у Музеї імені Лауманів в експозиції можна побачити збережену у бездоганному стані «Тойоту-Короллу» 1968 року випуску, Corolla стала одним з перших японських автомобілів, які прибули на їхні береги, що зробило цю нову модель предметом ще більших дискусій.


  • На відміну від інших популярних у той час автомобілів, Corolla мала більш традиційну форму кузова і продавалася у таких модифікаціях як дводверне купе, чотиридверний седан та дводверний універсал. Коли побачити її на власні очі, вражає те, на скільки маленьким здається оригінальний автомобіль у порівнянні з сучасним сімейним автомобілем, таким як Auris або Avensis.

  • Достатньо лише кинути погляд на її акуратні пропорції, вишукані деталі та хромовані елементи, щоб уявити, як ця Corolla у дні свого розквіту стояла біля бордюра, а в цей час повз неї по тротуару із захватом крокували пішоходи.

    У передній частині автомобіля дві великі круглі фари обабіч широкої радіаторної решітки доповнено полірованим бампером, а бічні панелі з обох боків прикрашено тонкими хромованими накладки, що підкреслюють середню горизонтальну лінію кузова, яка тягнеться спереду назад. Стильні емблеми з написом «Corolla» на передніх крилах та широка хромована декоративна накладка на кришці багажника з написом «TOYOTA» додають автомобілю розкішного вигляду.


  • У салоні для пасажирів «Королли» передбачено чимало простору (завдаки високій стелі), передня панель виконана єдиним елегантним блоком. Кількість кнопок та перемикачів зведено до мінімуму: тут можна побачити лише органи керування радіоприймачем, системою вентиляції повітря у салоні та відділення для рукавичок, тобто такі речі, яки зазвичай не зустрічалися до цього в автомобілях класу «Королли».

    Для водія та переднього пасажира було передбачено окремі черпакоподібні сидіння, а не традиційний для того часу диван. Спинки цих сидінь мали 16-позиційний механізм складування до плаского стану та забезпечували жорстку, але комфортну підтримку. Місце на задньому ряду сидінь було більш ніж вдосталь, його порівнювали з диваном для вітальні, які випускали у той час.


  • Технологічні досягнення, що були здобуті під час проектування спортивних автомобілів, були використані у трансмісії «Королли»: автомобіль було вкомплектовано чотиришвидкісною механічною коробкою передач з синхронізатором та вмонтованим у підлогу важелем КПП, — такий розв’язок було впроваджено вперше на японському автомобілі. Спортивний важіль КПП розташовано у зручній доступності від великого двоспицевого керма, за яким можна побачити комбінацію приладів з двома великими циферблатами, що зачаровують вас своєю простотою.

    У пару до такої прогресивної коробки передач було передбачено високоякісний 1,1-літровий двигун. У той час на сімейні автомобілі традиційно встановлювали 1,0-літрові двигуни, але інженерам-конструкторам здалося, що додатковий запас потужності під капотом «Королли» став би у пригоді та допоміг би їй піднятися над автомобілями фірм-конкурентів.


  • Для того, щоб забезпечити «Короллі» таку комфортабельність під час їзди, яка пасувала б її двигунові, спереду було встановлено незалежну підвіску зі стійками Макферсона, що також трапилося вперше для японського автомобіля. Після двох з половиною років безперервних конструкторських досліджень інженерам вдалося вдосконалити конструкцію на стільки, що вона стала на конвейєр та без істотних змін використовується на багатьох автомобілях і у наш час. У задній частині передбачили напіврозвантажену задню підвіску, що дозволило зменшити рипучі звуки, що виникали від роботи листових ресор.

    Здавалося, що Corolla мала все: привабливий зовнішній вигляд, чудовий двигун та комфортабельний салон, але цього, на думку керівників проекту, було недостатньо. Вони вважали, що вона мала задавати тон і у сфері безпеки. Спочатку автомобіль комплектували барабанними гальмами на всіх чотирьох колесах, але минуло зовсім небагато часу, як дискові гальма на передніх колесах було запропоновано на деяких моделях, знову ж таки, вперше для сімейного автомобіля.


  • В міру конструкторського вдосконалення моделі, з’явилася низка нових передових засобів безпеки: дво- та триточкові ремені безпеки, двошвидкісні склоочисники на лобовому склі, кермо та кермова колонка, що поглинають енергію, яка виділяється під час зіткнення, та підголівники на сидіннях.

    Лише за три короткі роки від початку серійного виробництва у 1966 році «Короллі» вдалося посісти чільне місце у серцях покупців та стати автомобілем номер один за обсягами збуту у Японії.

    Сьогодні, майже 50 років після виходу першого автомобіля зі збирального цеху, коли на конвейєрі стоїть одинадцяте покоління моделі, Corolla продовжує еволюціонувати відповідно до потреб нового світу, дотримуючись принципів, які дозволили оригінальному автомобілю набути популярності: новаторські розробки, безпека, задоволення від їзди та доступність. Йдучи цим шляхом, Corolla не лише залишиться одним з найпопулярніших автомобілів у світі, але й допоможе своїм власникам у різних країнах світу складати нові історії та отримувати незабутні враження.

* За даними офіційних веб-сайтів уповноважених дилерів продукції Toyota. За довідками про актуальні ціни, технічні характеристики та наявність просимо звертатися до уповноважених дилерів продукції Toyota.