Гарантія – це зобов’язання виробника щодо усунення недоліків, спричинених неналежною якістю матеріалів, виробництва чи складання.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Поширені питання про гарантію якості
- Питання щодо гарантії
- Питання щодо спеціальних сервісних кампаній
- Питання щодо сервісної книги
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf(download (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf(download (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Навіть якщо у вас новий автомобіль від виробника, закони фізики на нього діють, так само як і на будь-який інший агрегат. Під час кожної поїздки машина відчуває дію механічних сил: вібрації, тиску, нагрівання, тертя. Деталі зношуються і деформуються. Додайте до цього вплив навколишніх чинників: пилу, води, сонячних променів, перепадів температури. Періодична перевірка при техобслуговуванні (ТО) допоможе продіагностувати автомобіль і попередити можливі неполадки.
* У разі наявності значних пошкоджень в результаті дорожньо-транспортних пригод, таких як спрацювання хоча б одної з подушок безпеки, пошкодження, що потребують ремонту/заміни основних агрегатів (двигун, трансмісія, роздатна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, рульового механізму, тощо) та/або незнімних силових елементів кузова або рами, збереження гарантії може бути неможливим згідно з сервісною книжкою.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо ТО прострочено не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин порушення регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено окремо.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
На оригінальні аксесуари, що придбані та встановлені у Дилера гарантійний термін визначається залишковим строком гарантії на Автомобіль, але не менше, ніж 12 (дванадцять) місяців з дати встановлення.
Якщо на Автомобіль вже не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, то гарантія на придбані та встановлені оригінальні аксесуари на такий Автомобіль Дилером дійсна впродовж 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати встановлення.
Термін гарантії на новий автомобіль складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис. км, що настає раніше.
Подовжити гарантію від виробника не є можливим. При цьому за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Рекомендуємо провести чергове регламентне технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі міста, в якому Ви перебуваєте. В разі перебування за кордоном Ви можете провести технічне обслуговування у найближчого дилера відповідно до регламенту, що діє в країні Вашого перебування, і зберегти документи про його проведення. У випадку, якщо можливість пройти вчасно планове технічне обслуговування відсутня через незалежні від Вас обставини (бойові дії або у випадку, якщо найближчий дилерський центр тимчасово призупинив свою діяльність), рекомендуємо пройти планове технічне обслуговування одразу, як з’явиться можливість, або одразу після закінчення дії таких обставин. Якщо є можливість, будь ласка, проінформуйте найближчого дилера безпосередньо або за телефоном гарячої лінії Toyota про те, що Ви не можете вчасно провести чергове регламентне технічне обслуговування свого автомобіля через незалежні від Вас обставини.
Факт неможливості проходження планового технічного обслуговування в період воєнних дій буде взято до уваги при визначенні гарантійного статусу автомобіля . У будь-якому випадку Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
У разі, якщо ви далі будете проходити обслуговування в офіційних дилерських центрах в Україні, буде потрібно уточнення гарантійного статусу автомобіля.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Спеціальна сервісна кампанія — це визначений Виробником комплекс дій щодо організації перевірки та, при необхідності, ремонту визначеного Виробником переліку Автомобілів, якщо у Виробника є підстави вважати, що на будь-якому Автомобілі з цього переліку з часом, під впливом дії певних умов експлуатації існує можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей Автомобіля; при цьому вищезазначена можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей може бути виявлена як під час, так і після закінчення гарантійного терміну експлуатації.
Спеціальна сервісна кампанія (ССК) розподіляються на два типи:
глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля).
Ми виконуємо як глобальні ССК, так й локальні (які впроваджені для нашого ринку).
Програма перевірки містить перелік автомобілів марки Toyota, що були продані виключно через мережу офіційних дилерських центрів Toyota в Україні. Автомобілі, що були продані в інших країнах, можуть не відображатися за допомогою цієї програми. Для перевірки таких автомобілів, звертайтесь до офіційних дилерських центрів Toyota в Україні.
Варто зазначити, що ССК розподіляються на два типи: глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля). На автомобілях, що призначені для інших, ніж європейський*, ринків, можуть бути виконані тільки глобальні ССК.
*Албанія, Андорра, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Гібралтар, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Монако, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словацька Республіка, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Північна Македонія, Нідерланди та Великобританія.