Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс заходів, які необхідні для утримання автомобіля в належному технічному стані й такі витрати необхідні так само, як при заправці паливом, мийці або сезонній зміні гуми. Проходження ТО вчасно і належним чином в період дії гарантії на автомобіль є частиною відповідальності Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані, а тако ж умовою Виробника для своєчасного виявлення та безкоштовного усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання.
Навіть якщо у вас новий автомобіль від виробника, закони фізики на нього діють, так само як і на будь-який інший агрегат. Під час кожної поїздки машина відчуває дію механічних сил: вібрації, тиску, нагрівання, тертя. Деталі зношуються і деформуються. Додайте до цього вплив навколишніх чинників: пилу, води, сонячних променів, перепадів температури. Періодична перевірка при техобслуговуванні (ТО) допоможе продіагностувати автомобіль і попередити можливі неполадки.
Технічне обслуговування автомобілів
Поширені питання про тЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ
- Питання щодо ТО24
- Технічні питання (щодо сервісу та гарантії)11
Сервісна книжка (буклет “Сервіс і Гарантія Toyota”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника. Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо ТО прострочено не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин порушення регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено окремо.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.


- кожні 15 000 км пробігу або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше,
- для моделі ProAce - кожні 20000 км або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше.
Відлік по пробігу і часу першого ТО починається з дати продажу автомобіля, а кожного наступного — від пробігу або дати проходження останнього ТО.
Міжсервісний інтервал регламентного технічного обслуговування для України складає:
– кожні 15 000 км пробігу або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше
- для моделі ProAce - кожні 20 000 км 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше
- термін проходження першого обов’язкового регламентного технічного обслуговування відраховується від дати продажу, а кожного наступного — від пробігу та дати проходження попереднього технічного обслуговування.
Більш детально про зміст та вартість технічного обслуговування можна дізнатися у розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»
Замовити та виконати роботи із регламентного технічного обслуговування можна у будь-якого уповноваженого дилера в Україні. Всі дилери виконають роботи відповідно до рекомендацій виробника, стану автомобіля і його умов експлуатації.
Детальніше про послуги дізнайтеся на станції технічного обслуговування.
Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Рекомендуємо провести чергове регламентне технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі міста, в якому Ви перебуваєте. В разі перебування за кордоном Ви можете провести технічне обслуговування у найближчого дилера відповідно до регламенту, що діє в країні Вашого перебування, і зберегти документи про його проведення. У випадку, якщо можливість пройти вчасно планове технічне обслуговування відсутня через незалежні від Вас обставини (бойові дії або у випадку, якщо найближчий дилерський центр тимчасово призупинив свою діяльність), рекомендуємо пройти планове технічне обслуговування одразу, як з’явиться можливість, або одразу після закінчення дії таких обставин. Якщо є можливість, будь ласка, проінформуйте найближчого дилера безпосередньо або за телефоном гарячої лінії Toyota про те, що Ви не можете вчасно провести чергове регламентне технічне обслуговування свого автомобіля через незалежні від Вас обставини.
Факт неможливості проходження планового технічного обслуговування в період воєнних дій буде взято до уваги при визначенні гарантійного статусу автомобіля . У будь-якому випадку Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
У разі, якщо ви далі будете проходити обслуговування в офіційних дилерських центрах в Україні, буде потрібно уточнення гарантійного статусу автомобіля.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Toyota», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.